نکاتی قبل از ثبت درخواست مرجوعی

قبل از هر کاری مطمئن شوید کالا را از آفرکده خریده اید و امکان مرجوعی کالا وجود دارد .

تمامی کالایی که از آفرکده می خرید قابلیت مرجوعی دارد و براحتی می توانید با هماهنگی با پشتیبانی کالا را مرجوع کنید . اما در بعضی از گروه ها مانند لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم شخصی برقی بدلیل حساسیت های بهداشتی و سلامتی , امکان مرجوعی فقط درصورت باز نکردن پلمپ محصول می باشد.

آفرکده تمامی کالا ها و محصولات را قبل از ارسال ، تست کرده و ضمانت کارکرد آن را تضمین می نماید.

گروه‌های کالای ارایه شده در وب‌ سایت آفرکده ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند ( مانند پوشاک، لوازم خانگی غیربرقی، اسباب‌بازی ، زیورآلات و اکسسوری ، لوازم آرایشی و بهداشت و مراقبت، لوازم شخصی برقی و غیر برقی، کالاهای مصرفی و لوازم برقی و گروه باتری ها ) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند . تمامی لوازم برقی در فروشگاه آفرکده  تست شده و پلمپ می شوند , مرجوعی این گروه کالا قبل از باز شدن پلمپ ممکن است و تا 7 روز ممکن هست.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌ سایت مغایرت داشته باشد چه کاری انجام بدم؟

وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی آفرکده از طریق تلفن یا سامانه پیامکی اطلاع داده شود.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ ها نمی‌ توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌ سایت آفرکده است.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌ بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌ بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

استفاده از این سرویس مرجوعی کالا تنها در صورتی امکان‌ پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آفرکده  بازگردانده شود. برچسب‌ زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌ کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

رنگ محصولاتی که حق انتخاب رنگ نداشته باشند بصورت رندوم ارسال می شود

 

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد چه کاری انجام بدم ؟

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود.

بازگرداندن محصول باید با همان بسته بندی ارسالی توسط آفرکده  و با تمام اقلام همراه و بدون کم و کاست انجام شود ، درصورت پاره شدن یا خراب شدن بسته بندی اولیه ، هزینه کارتن جعبه یا هزینه های جانبی دیگر به عهده خریدار بوده.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه تحویل قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌ گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی به فروشگاه بازگردانده شود.

 

اگر از خریدم منصرف شدم چه کاری انجام بدم؟ 

بازگرداندن محصول یا کالای سالم و بدون خرابی با هماهنگی پشتیبانی آفرکده  و تا هفت روز بلامانع بوده و هزینه پستی بعهده خریدار می باشد.

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌ بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

لغو سفارش قبل از بسته بندی و صدور بارکد کد رهگیری با هماهنگی پشتیبانی تلفنی فروشگاه امکان پذیر می باشد , استرداد وجه سفارش لغو شده یا مرجوع شده تنها بصورت کارت به کارت بوده و بازگشت وجه تنها به کارت پرداخت کننده سفارش امکان پذیر می باشد و این مورد با پرداخت شما در درگاه بانکی فروشگاه قابل تطابق خواهد بود.

همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

اگر بعد از تحویل محصول رو نپسندیدم چه کاری باید انجام دهم؟

چنانچه به هر دلیل قصد مرجوع کردن کالا را داشتید باید در اولین فرصت با پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته و موضوع را مطرح کرده و راهنمایی بگیرید. در نظر داشته باشید هزینه پست ،  بسته بندی ، کارمزد تراکنش و کارمزد انتقال وجه به عهده خریدار هست.